3:53 pm - miercuri, 24 martie 7745

Trei motive pentru care ar trebui sa vizitezi un magazin second hand

Vizita intr-un magazin second hand reprezinta un prilej incantator pentru persoanele pasionate de moda care doresc sa intre in posesia unor piese vestimentare la pret de chilipir, asta pentru ca majoritatea colectiilor noi propun preturi inaccesibile pentru buzunarele autohtone. Si totusi, in momentul in care ajungeti in incinta unui second hand posibilitatile sunt nelimitate. Pe de-o parte, in anumite ocazii va veti confrunta cu o lipsa desavarsita de inspiratie, dar si cu o oferta limitata de produse, in timp ce anumite sesiuni de shopping se vor dovedi cu adevarat fructuoase. Avand in vedere aceasta granita fragila, oamenii ajung de multe ori in ipostaza de a se intreba daca intr-adevar se merita sa isi investeasca o parte semnificativa din timpul liber pentru a colinda shop-urile care functioneaza intr-un regim second hand. Din aceasta cauza, ne-am decis sa oferim o privire de ansamblu asupra motivelor pentru care ar trebui sa ajungeti, cel putin o data, in peisajul unui astfel de magazin.

Ofertele sunt dintre cele mai diversificate

Momentul de expansiune al noilor colectii se dovedeste un centru de greutate si in lumea second -handurilor, acesta haine second handfiind prilejul ce actualizeaza stocul de produse intr-o maniera covarsitoare. Majoritatea comerciantilor isi imbogatesc stocul in perioade strategice, mai precis la inceputul celor doua sezoane contrastante. Inceputul toamnei intruchipeaza un moment cheie in care persoanele de toate varstele aleg sa isi fructifice garderoba destinata zilelor friguroase, jachetele si trench-urile fiind piesele vestimentare care atrag cele mai multe priviri. Pe de alta parte, spre sfarsitul iernii incep sa isi faca aparitia articolele vestimentare confectionate din materiale lejere – tesaturile prietenoase apreciate de reprezentantele publicului feminin si nu numai fiind acelea care permit pielii sa respire. Daca veti colinda sh-urile in aceasta perioada aveti toate sansele sa adaugati in cosul de cumparaturi o camasa vintage din matase sau o fustita vaporoasa pentru zilele toride ale sezonului estival.

Preturile acestora sunt un punct de atractie

Publicul autohton este captivat de preturile mici si de reducerile promotionale pe care le regasesc in magazinele de specialitate, iar din aceasta cauza shop-urile care comercializeaza haine second hand dispun de un real avantaj. Discount-urile senzationale sunt explicabile prin urmatoarele argumente. Cel mai adesea, oamenii care ajung sa isi „cedeze” hainele second handurilor sunt aceia care, pur si simplu, beneficiaza de o garderoba mult prea diversificata si nu au timp suficient pentru a imbraca toate hainele pe care le poseda. Pornind de la o premisa corecta, ei decid sa vanda sau sa doneze surplusul de piese vestimentare magazinelor sh. De asemenea, acestea isi fac cel mai des aprovizionarea din anumite depozite specializate, care la randul lor isi primesc marfa de la retailerii internationali ce dispun de produse cu mici defecte, acestea nefiind comercializate in reprezentante pentru ca nu corespund standardelor calitative.

Cumparaturile sunt mult mai captivante

Desi pare incredibil de crezut, reprezentantele publicului feminin doresc sa exploateze shopingul la un alt nivel si ajung sa ii descopere valentele creative si originale tocmai prin aceasta vanatoare de comori. Satisfactia de a identifica o piesa vestimentara de calitate la un pret de chilipir intruchipeaza o bucurie mult mai mare pentru acestea deoarece le atesta, intr-o maniera subtila dar convingatoare, afinitatea si talentul spre aceasta latura. Astfel, multe celebritati sau figuri mondene autohtone aleg sa isi petreaca timpul colindand magazinele second hand, fie din dorinta de a depasi mentalitatea traditionalista conform careia achizitiile din second – handuri sunt rusinoase sau necalitative, fie prin prisma faptului ca viseaza cu ardoare sa identifice o creatie vestimentara aparte, diferita de restul articolelor disponibile pe vitrinele luxuriante ale marilor branduri.

Comentariile sunt inchise.