1:37 am - luni, 6 aprilie 2020

Sistemul de urmarire a progreselor

Pasul 1
Daca nu ai Ghidul Obiectivului si Urmatorul Tracker, foloseste un calendar fizic sau deseneaza unul pe o singura pagina unde ai o caseta pentru fiecare zi.

Pasul 2
Pe baza saptamanii tale ideale si reflectand asupra situatiei in care te afli acum, gandeste-te la cel mai mic pas posibil catre idealul tau si incepe cu un obiectiv saptamanal bazat pe obiceiuri pentru o luna. Finalizeaza pasul doi pentru obiectivul tau alimentar, obiectivul tau de fitness si obiectivul pentru gandirea ta. Daca nu va puteti gandi la un obiectiv mental, iubesc aceste practici extraordinare pentru imaginea de sine pozitiva si fericirea:

Folositi acele calitati si sentimente pe care le-ati notat. Incepeti propozitia intotdeauna cu „Eu sunt…” pentru ca chiar si atunci cand criticul nostru interior spune „inca nu te simti asa, nu crezi asta”… doar angajandu-te sa spui afirmatiile cu voce tare, lucrezi la schimbarea conexiunilor din creierul tau catre ganduri mai pozitive!

Practica recunostintei

Am aplicatia Gratitude. Puteti seta o alerta pe telefon pentru aceeasi ora in fiecare zi, accesati aplicatia si enumerati oricat de multe lucruri va puteti gandi. Puteti adauga si imagini!

Reflectie zilnica in jurnal

Fac acest prompt in 3 pasi care va permite sa terminati fiecare zi cu pozitivitate. Noteaza-ti un lucru pentru a pleca, un moment mandru si o multumire. Da drumul unui lucru care a facut sau nu a mers asa cum a fost planificat, recunoaste-te pentru ceva ce a facut si reaminteste-ti ceva pentru care esti recunoscator in acel moment. ( Acest lucru este inclus si in ghidul obiectivului. )

Pasul 3
Pastreaza-ti fisa de urmarire undeva, o vei vedea si asigura-te ca o vei consulta in fiecare zi, poate prima data dimineata (pentru a marca ceea ce ai facut cu o zi inainte) sau ultimul lucru noaptea pentru a verifica ce obiceiuri ai indeplinit zi.

Va recomand sa obtineti niste pixuri sau markere colorate distractive si cateva autocolante care sa-l faca mai distractiv si motivant! Bine, este timpul sa obtii goluri! Sper ca acest lucru a fost util si mi-ar placea sa va sprijin in orice moment cu mancarea, fitnessul si stilul dvs. de viata mental! Vezi bio-ul meu despre cum sa te conectezi.

Comentariile sunt inchise.