12:08 pm - sâmbătă, 7 decembrie 2019

Obstacolele care stau in calea rutinei tale de fitness

Cele trei obstacole principale in indeplinirea obiectivelor noastre. In experienta mea cu clientii si coachingul de grup, exista trei obstacole principale care ne impiedica sa atingem obiectivele, in special cand vine vorba de schimbarea comportamentului nostru alimentar, de fitness si de mentalitate.

1. Responsabilitate
Daca nu aveti inca un amic de responsabilitate in materie de sanatate, faceti ca obiectivul dvs. sa fie finalizat in termen de 10 minute dupa citirea acestui lucru! Cu 90% avem mai multe sanse sa atingem un obiectiv atunci cand avem responsabilitate externa, decat daca ne gandim doar la obiectiv si incercam sa il facem pe cont propriu.

2. Focalizare interioara
Acesta este de fapt unul dintre pilonii metodei mele HAPIE Goal ™ (va voi explica mai jos). „Eu” inseamna Obiective focalizate intern. Adica, obisnuinta sau rezultatul ideal trebuie sa fie pentru tine si nu pentru validarea externa precum societatea, prietenii tai, batausul cu care vrei sa dovedesti ceva, partenerului sau altei persoane semnificative.

Cel mai bun mod de a confirma cu tine insuti daca creezi obiective cu o atentie interna, este sa iti pui urmatoarele intrebari:

  • Scopul meu este doar in ceea ce priveste aparenta?
  • Care sunt sentimentele cu care vreau sa raman?Incredere? Libertate? Putere? Imputernicire? Pace? Usura? Energie?

Noteaza-ti cele mai bune trei sentimente pe care vrei sa le experimentezi atunci cand vine vorba despre alimentele si viata ta corporala.

3. Un sistem eficient
Acum ca avem raspundere si ne-am intemeiat intr-un motiv puternic, orientat spre interior pentru care ne stabilim obiectivul pe care il stabilim … a venit momentul sa deblocam sistemul! Daca avem responsabilitate, suntem conectati la „de ce”, dar nu avem un plan de actiune, va rezulta totul in esec.

Sunt in legatura cu echilibrul si pasii bebelusului si nu devin obsedat de perfectiune pentru Acesta este un motiv important pentru care am creat Obiectivele HAPIE. ™ Acestea sunt cele cinci linii directoare ale mele care permit progresul si perfectiunea si schimbarea durabila fata de o solutie rapida care se termina intr-un accident:

  • obiceiuri
  • recunoastere
  • progres
  • concentrare
  • experimentare

Niciun comentariu.

Lasa un raspuns