8:03 pm - duminic─â, 27 septembrie 2020

Faceti un smoothie sau un elixir dens de nutrienti

Unul dintre cele mai bune moduri de a intra intr-o gramada de alimente sanatoase si suplimente all-in-one este un smoothie sau elixir.

Pentru smoothie-uri, imi place sa arunc fructe, legume si pulberi care suporta imunitate precum o pudra de verzi sau un amestec de superalimente. Va recomand sa adaugati o varietate buna atat de fructe, cat si de legume pentru a va asigura ca veti obtine un sortiment de vitamine, minerale si o multime de fibre (credeti ca fructele mixte si verdeturile pentru bebelusi). Atunci cand alegi o baza pentru smoothie-ul tau, iti sugerez lapte de nuca neindulcit, sucuri verzi, iaurt si / sau apa.

Fructul integral contine fibre, care incetineste fluxul de zaharuri in fluxul dvs. de sange, dar sucul de fructe drept, pe de alta parte, nu contine fibre, dar are mult zahar. Din aceasta cauza, nu folosesc sucul de fructe ca baza pentru smoothie-uri.

Sfat: Incercati sa adaugati putin gel de aloe vera pentru o imbunatatire a sistemului imunitar. Doar asigurati-va ca este gelul, nu sucul intreg al frunzelor … este un laxativ major!

Un alt dintre modurile mele preferate personale de a intra in proprietati care stimuleaza imunitatea este un elixir delicios pe care sa il sorbi. Acestea pot fi realizate in mai multe moduri diferite – fierbinte sau rece si cu o varietate de superalimente bogate in antioxidanti, condimente, ierburi, cafea, etc. Le fac de obicei cu apa calda sau lapte de nuca ca baza, apoi adaug grasimi, cum ar fi uleiul de nuca de cocos si / sau ghee, un indulcitor la alegere si apoi amestecati-l totul cu ingredientele ramase.

Comentariile sunt inchise.