1:45 pm - sâmbătă, 22 iulie 2017

Customer Service sau Customer Delight

Bun, trebe să specific din capu locului că nu e vorba de mașina mea proprie ci mașina mea de firmă. Carevasăzică primită în folosință de servici de la firma angajatoare.

Acu cinci zile, când am fost să îi anunț că mai trebe să lase din preț pentru a accepta oferta lor, chiar aveam o mică problemă cu farurile. I-am rugat să verifice pe moment să punem și chestia aia pe listă și când îmi vine programarea să-mi rezolve. Mi-au rezolvat chestiunea pe loc:

„Las că plătești tu când îți facem și restu.”

Azi a fost ziua cu pricina. Mi-am dus de dimineața mașina la birou doctorului și mi-a zis că în mod normal ar dura 9 ore lucrarea, dar că o să facă tot posibilu să fie gata în vreo 6-7. La țanc, după 6 ore jumate mă sună:

„Gata. Puteți veni după ea.”

Mă mir puțin de promptitudine.

„Am mai identificat o problemă, dar am înlocuit gratuit piesa cu alta, tot uzată, dar într-o stare mai bună decât cea care era inițial. Dacă și când vă hotărâți, o schimbăm cu una nouă.”

Stupoare!

Cum firma de service era în Săcălaz, la 8 km de Timișoara, întreb și eu cu speranță, dacă nu cumva are vreun angajat de-al lor drum prin oraș mai târziu să îmi aducă și mie mașina.

„Ăă nu, dar vin eu după dumneavoastră în 15 minute să vă aduc aici.”

Mut!

După cinșpe minute, cum promisese, domnul cu pricina era la colțul străzii așteptându-mă, cu mașina personală.

Ăsta da serviciu pentru clienți mulțumiți! Nu prea cred că ei s-or chinuit să studieze concepte precum Customer Service sau Customer Delight, dar le iese de minune și mă bucură să văd că mai există concetățeni cu spiritul ăsta în sânge.

Dă și la alții:

Niciun comentariu.

Lasa un raspuns