11:30 am - sâmbătă, 7 decembrie 2019

Cum poti deveni o versiune mai buna a ta

Lucrand zile lungi ca un pediatru de vorbirea, poate parea cam stresant, dar sunteti extrem de consecventi se pare cu tot ceea ce faceti – de la crearea de continut pana la antrenamente, pana la rutina de dimineata, pana la cina. Cum arata echilibrarea tuturor celor cu un job cu norma intreaga? La aceste intrebari va raspunde Olivia.

Salut! Numele meu este Olivia Noceda si sunt un influencer de sanatate + wellness / blogger @ olive.eaaats , si lucrez part-time ca pediatru de limbaj de vorbire. Am 26 de ani si locuiesc in Los Angeles, California.

In ultima vreme se pare ca nu sunt in masura sa tin pasul cu rutina mea + sa dorm … asa ca lucrez la asta. Am facut un salt mare in urma cu aproximativ patru luni si am trecut cu jumatate de norma ca SLP, astfel incat sa ma pot concentra mai mult pe crearea de continut, precum si pe conectarea cu comunitatea mea. A fost o binecuvantare uriasa in viata mea, dar si o curba majora de invatare in ceea ce priveste existenta unor rutine complet diferite in fiecare zi. Ceea ce este cel mai important pentru mine este ca trec zilnic lucrurile din lista „primilor cinci” – „lista mea de cinci” este o lista cu cele mai mari cinci prioritati ale mele in viata, oferindu-mi o sansa de a realiza mai bine echilibrul.

Cred ca este usor sa vrei sa faci totul: antrenament, sa chemi familia / prietenii, sa fii un bun clinician, sa faci retete / sa faci poze, sa te angajezi cu comunitatea, sa dormi, sa mananci si sa faci mancare sanatoasa, sa raspunzi la e-mailuri, sa ai o dimineata si o noapte rutina, sauna, LISTA SE INCARCA.

Daca ar fi sa-mi traiesc viata gandindu-ma ca as putea face toate lucrurile pe care mi-am dorit sa le fac, probabil m-as descurca cu adevarat rapid … pentru ca realitatea este: lucrez 25/8, atat cu munca mea de vorbire, cat si cu blog, asa ca trebuie sa ma asigur ca realizez lucruri despre care stiu ca ma vor face sa ma simt fericita si echilibrata.

Iata lista mea actuala de top cinci:

  • Somn (cel putin 6-7 ore)
  • Sport(aceasta variaza de la o plimbare, la yoga, la HIIT, la o sauna)
  • Implica-te (cu comunitatea mea de instagram si / sau cu clientii mei)
  • Mediteaza + rutina (fa-ti timp dimineata sa meditez si sa am o rutina adecvata)
  • Spune-i cuiva ca ii iubesti

Daca pot realiza acele 3 din cele 5 lucruri zilnice, ma simt echilibrata si parca pot sa iau lumea in brate!

Comentariile sunt inchise.