9:31 am - luni, 20 august 2018

Cum iti pastrezi echilibrul mental

Toti avem un moment, unii mai des decat altii, atunci cand trebuie sa ne punem sub control. Suntem prinsi in munca, termenele limita, timp pentru familie, prieteni in timp ce incercam sa nu uitam si de hobby-uri, antrenamentele zilnice si alte lucruri care ne fac sa ne simtim bine.  Este ca si cum nu vor mai fi destule ore in timpul zilei si in curand concentrarea devine o sarcina in sine. Ne lasa sa ne simtim atat de deconectati de noi insine si de o rutina mintala.

Din nefericire, la fel de mult ca nici macar nu-mi place sa o recunosc, nu suntem supermani. Este esential pentru noi sa acordam timp pentru a ne pregati pentru echilibrul mental. Suna greu, dar nu este deloc asa. Iata cateva sfaturi usor de pus in practica care te ajuta sa iti pastrezi claritatea mentala.

Mergi la plimbare
Sunt sigur ca ati auzit pe cineva sa spuna: „Am nevoie de aer” dupa o zi grea sau sa descrieti o persoana pe care o simpatizati ca fiind „pe pamant”. Ei bine, toate rezulta din practica de a fi „impamantata”. A fi in afara in natura este unul dintre fundamentele fundamentale ale sanatatii mentale pozitive. Si in timp ce sunteti afara, mergeti la o alergare, plimbare cu bicicleta sau stati langa un copac.

Aceste activitati in aer liber ajuta la tacerea dialogului interior din mintea noastra. Zgomotul mental mai mic permite gandurilor inspirate sa curga fara efort si usor. Nivelul dvs. de constientizare creste si la fel si starea dumneavoastra de spirit.

Mediteaza
10 minute de tacere nu va vor face rau. Meditatia tgazduieste conexiunea pe care o experimentam cu corpul nostru fizic si hranirea acestuia. Pe masura ce meditati in tacere, vizualizati un rosu intr-o minge circulara de lumina in acea zona, cu radacini de la coloana vertebrala care se conecteaza la pamant. Concentrati-va pe tot ceea ce aveti si tot ceea ce sunteti recunoscatori, chiar daca este locul de munca pe care il iubiti mai putin. Dupa o sesiune de meditatie buna sau dans, veti avea un sentiment de armonie, echilibru si aliniere.

Mananca bine
Adaugarea de alimente la dieta dvs., cum ar fi morcovi, cartofi, pastrav, ridichi, ceapa si usturoi, si orice radacina, poate avea un efect linistitor asupra starii noastre mentale. De asemenea, alimentele rosii asigura vibratia necesara pentru auto-echilibru. Nutritional, alimentele rosii au de obicei niveluri ridicate de vitamina C. Unele alimente rosii pe care le puteti incerca sunt rosiile, capsunile, merele, rodiile si ciresele. Este important, de asemenea, sa luati in considerare timpul sacru pe care il puteti folosi pentru voi insiva.

Comentariile sunt inchise.