3:53 pm - duminică, 24 martie 6402

Cele cinci tipologii de femei care investesc in haine second – hand

daigoro-magazin-online-de-haine-second-handFemeia A: Cea care probabil investeste prea mult in statement – pieces. Nu te poti astepta ca o persoana care este atat de distrasa sa fie buna la cumparaturi. De aceea, procentul de haine statement – acele piese vestimentare care se afla in tendinte la un moment dat ii guverneaza garderoba. Avand in vedere faptul ca ele nu pot fi combinate cu multe alte lucruri, femeia tip A va alege sa consulte, din cand in cand, categoriile de haine second hand online oferite de magazinele cu traditie in domeniu, asa cum ar fi Daigoro. Daca nu gaseste nimic, atunci nu spune “nu” nici pieselor pe care le primeste din dragoste de la prieteni. Bugetul ei anual de imbracaminte ajunge la 1500 de dolari.

Femeia B: Persoana care mizeaza enorm pe autocontrol. “Voi cheltui mult pe un blazer bine facut sau pe o pereche de cizme calitative pentru ca stiu ca le pot purta pentru o perioada indelungata de timp. In schimb, nu voi mai cumpara alte haine pentru urmatoarele sase luni. Poate doar haine second hand, in contextul in care ofertele chiar sunt avantajoase si impresioneaza prin etichetele de designeri.” In conceptia brandului Daigoro, aceasta este o alta reprezentanta a publicului feminin care apartine grupului targetat. Bugetul anual ajunge la 2000 de dolari.

Femeia C: Cumparatorul chibzuit, caruia nu ii place sa plateasca mai mult decat este necesar pentru o anumita piesa vestimentara. Filozofia ei este accea de a astepta cateva luni pentru a aduce in a sa garderoba un articol pe care il vaneaza de mult timp in vitrinele magazinului preferat. Desi considera ca hainele accesibile nu sunt neaparat cele care pot fi cumparate in regim second hand, ea nu ar spune “nu” creatiilor cu preturi de chilipir. Si bine face, pentru ca doar asa poti cumpara o multime de piese mari la jumatate de pret. Spre deosebire de primele doua, suma totala cheltuita ajunge si la 8000 de dolari.

Femeia D: Stiu ca probabil nu v-ati fi gandit la asta, insa exista femei care nu pun foarte mult pret pe articolele purtate in zona de mijloc a corpului. Ele au rezerve esentiale de primavara – vara, asa cum ar fi topurile albe si gri, sandale flip flops din piele, in culorile curcubeului. De fiecare data cand le prind la reducere sau cand le gasesc intr-un magazin online de haine second hand, femeile tip D le adauga in colectie pentru a isi reimprospata stocurile. Pentru haine, ele consuma in jur de 7000 de dolari.

Femeia E: Ei ii place sa se imbrace pentru cei din jur, iar din aceasta cauza va incerca sa fie de fiecare data in ton cu moda si cu evenimentul la care participa. Ea salveaza piese in avans pentru ocaziile care urmeaza pentru ca niciodata nu se stie cand va avea nevoie de tinute tematice. Fara avea un comportament de shopper impulsiv, ea nu consuma mai mult de 2000 de dolari pe haine de designeri sau pe hainute din second hand-urile autohtone.

Acesta este topul succint al tipologiilor femeinine, cel putin cand vine vorba despre gestionarea bugetului si despre cum isi impart cheltuielile cand vine vorba de haine.

Sursa articol: Marie Claire

Comentariile sunt inchise.