2:24 am - vineri, 15 decembrie 2017

Ce am priceput din summit-urile despre online

Îmi imaginez că după o prezenţă de vreo 200+ persoane, blogurile neaoşe or fi inundate cu articole despre şi cu ce-o fo pe la #smsummit.

M-am gândit aşa, puţintel, dacă să povestesc şi eu niscaiva concluzii ‘au ba… şi după cum v-aţi dat seama o să vă povestesc. În cele ce urmează vă enumăr vo câteva idei:

* canalele de comunicare online îs esenţiale pentru orice firmă sau individ care se doreşte brand;

* la fel de esenţiale îs mai nou pentru firmele care sunt deja brand;

* prezenţă online nu înseamnă nicidecum să-ţi faci două-trei conturi, prezenţă online înseamnă să ai pe cineva care să interacţioneze în timp real cu publicul;

* pentru un individ ce se vrea prezent online o soluţie de internet mobil şi aparatura corespunzătoare îs musai rău;

* imaginea, facebook, site, blog, toate astea îs ca un fel de tort şi twitteru e un fel de cireaşă de pe tort (comparaţie Chinezească);

* prezenţa online e continuă şi pe termen lung sau nu e deloc; fără campanii punctuale şi disparate; publicu îşi va băga picioru’ în brandul tău dacă nu ştii să-ţi continui activitatea;

* din publicul adunat pe ici pe colo, trebuie să identifici o metodă de acţiune şi să o aplici, astfel încât să-ţi faci un trib din ei, trib care să ştie să stea lângă brandul tău pe viitor;

* un singur canal pe online nu e suficient, trebuie să fii musai pe facebook (modă sau nu, acolo e mult prea mult public ca să lipseşti), trebe musai să fi prezent cu un site sau blog şi n-ai cum să nu ai un cont de twitter; orice altceva e bine venit;

* vânzarea trebuie să fie maxim 10% din activitatea pe fiecare canal în parte, altfel vei fi catalogat ca spam;

* din net nu se scot niciodată bani uşor sau rapid dacă nu ai o idee bună aplicată şi mai bine;

* o campanie pe 14000 de bloguri e la fel de ineficientă ca şi una de pe 1 singur blog, trebe găsit un număr optim şi foarte bine targetat după tipul de public (de la Dan Ştefancu citire)

Nu ştiu cât îs de noi chestiile astea, da’ cam asta am priceput. Bine, nu e tot, da’ no, nu vreu să mă prea lungesc.

Comentariile sunt inchise.